مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه گفت: ارمغان دولت تدبیر و امید تحویل 108 مدرسه به دانش‌آموزان این استان بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، مرزبان نظری در آیین نکوداشت معلمین برتر استان کرمانشاه که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه و جمعی از معلمین برتر استان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون 108 مدرسه با 640 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش و دانش‌آموزان استان کرمانشاه شده که برای ساخت این پروژه‌ها 120 میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری اشاره‌ای هم به اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس داشت و تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس  در سطح 2200 مدرسه با 10 هزار کلاس درس در استان انجام شده که برای این اقدامات 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 97 مدرسه در استان کرمانشاه توسط خیرین ساخته شده است، افزود: تنها در سال 95 خیرین استان کرمانشاه هزینه ساخت 47 مدرسه را تقبل کرده‌اند که پیشرفت فیزیکی این مدارس 75 درصد بوده و 90 درصد آنها تا مهر ماه پیش رو تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

نظری در ادامه با اشاره به مشارکت 12 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه در سال گذشته افزود: این میزان مشارکت نسبت به دوره‌های قبل رشد 90 درصدی داشته است.
 
به گفته نظری خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه از حیث تحقق تعهدات رتبه نخست کشوری را در اختیار دارند.

نظری افزود: دولت تدبیر و امید در مجموع در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس 165 میلیارد تومان در آموزش و پرورش هزینه کرده است.

نظری در پایان گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده مقرر شده تا امسال پنج درصد اعتبارات عمرانی استان به تعمیرات مدارس اختصاص داده شود که این اقدامات گام مهمی در راستای رفع مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استان بخصوص در مدارس روستایی خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار